2012. június 28., csütörtök

June Day Collection - lomtalanításon talált maradék gumiból



Hogyan lehetne a kb két évvel ezelőtt lomtalanításon talált gumimintákat (magánháznál volt kidobva) felhasználni úgy, hogy szép hordható viseletet kapjunk, mert kidobni nem volt szívem.

maradék gumi



Ami tetszett benne, hogy merevebb anyag, szép íve van ha hajlítom, nem esik össze és szép fényes csík húzódik a közepén. Hajlítgattam, tekergettem, nézegettem, félretettem. Aztán néhány hét múlva megint elővettem. Varrtam, nehezen ment. Vastag anyag, nehezen boldogul vele tű. Most már félredobtam. :)
Hetek múlva elővettem és az asztalon volt a ragasztópisztoly is...gondoltam egyet és megpróbáltam azzal rögzíteni...a csigákat, hajlatokat, íveket egymáshoz...a meleg ragasztó nagyon nem barátságos, mert nyúlik és szálakat képez, pont, mint a pókháló....csúnya lett a végeredmény, mert látszott a ragasztó. Viszont most nem kedvetlenedtem el, hanem folytattam és megtanultam dolgozni a fránya ragasztópisztollyal.
Csuda dolgok kerekedtek ki belőle. Íme néhány az azóta nevet kapott "June Day-kollekcióból".


fekete pamutcsíkkal

tekeredik

kerámiagyönggyel és nem ragasztva, hanem varrva

fekete tablóra tűzve


társaságban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése